EN   I   HU I

A VII. Praxismenedzsment Konferencia

A VII. Praxismenedzsment Konferencián két új termékünk is bemutatkozott. Nagy érdeklődés és figyelem kísérte a társállatos praxisok menedzsmentjét, mindennapi működését segítő szoftverünk, a Doki for Vets Clinic bemutatkozását.

A Szoftver több mint 10 éve az egyik legnépszerűbb praxisszoftver az állatorvosok körében, mely a számlázáson, a kartonozás, az adminisztráción kívül sok olyan új funkciót tartalmaz, mely mind pénzügyi előnnyel és a szoftvert megvásárló állatorvos, szolgáltatási színvonalának emelkedésével jár. A Szoftver újításait és fejlesztését az Alpha-Vet saját fejlesztői és marketing csapata végezte.

A másik újdonság, az Alpha-Vet saját termékfejlesztésének eredménye. A BiogenicPET vény nélkül kapható tabletta, mely az állateledel szaküzletek és rendelők polcain is megtalálható. A készítmény saját kutatási - és fejlesztési osztályunk munkájának eredménye. A BiogenicPET konkurencia nélküli egyedülálló termék. A BiogenicPET kis-és nagytestű kutyák szervezetét megújító természetes erő. Aktív hatóanyagai révén regenerálja a sérült vagy gyulladt szöveteket, vitalizálja az öregedő sejteket, megvédi a kutya szervezetét a gyulladáscsökkentők káros mellékhatásaitól.

A BiogenicPET alkalmas idős, illetve krónikus fájdalommal járó ízületi megbetegedésekben szenvedő kutyák kezelésének kiegészítésére, vagy önmagában való alkalmazásra az ízületi porcok, kötőszövetek regenerálására, és ezzel a fájdalom csökkentésére. A BiogenicPET bármilyen korú állaton használható bőrsérülés, bőrgyulladás, szőrhullás, szőrnövekedési zavar esetén önmagában vagy a gyógykezelés kiegészítésére, a bőrregeneráció segítésére. Mindkét termék nagy sikert aratott.

Több mint 500 állatorvos vett részt a VII. Praxismenedzsment Konferencián

A VII. PMK témája a tudásmenedzsment, az információ áramlás és ezeknek tárgyi feltétele volt. Idén is, akárcsak az elmúlt években a legnagyobb érdeklődés a társállatos szekció előadásaira volt. (majdnem 300-an akartak ezen a képzésen részt venni, mely az előadó befogadóképességének kétszerese.)

Hagyományainkhoz ragaszkodva idén is átadtuk immáron 4. alkalommal az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft. által alapított díjakat és az Alpha-Vet által gyártott állatorvoslással kapcsolatos ajándékkönyveket. A díjátadás rendkívül megható pillanatokat tartogatott és biztosan mondhatom, hogy idén is jó helyre kerültek a Zsolnay porcelánok. Az Alpha díjak kuratóriuma 2013-ban az életmű díjat Magyarország legidősebb még aktív, praktizáló állatorvosának ítélte oda Dr. Horváth László Úrnak. A Pályakezdő díjat Dr. Muravölgyi Zsuzsanna, míg az Év állatorvosa díjat, Dr. Michalik László Úr kapta.

Pályakezdő Állatorvos-díj: Dr. Muravölgyi Zsuzsanna (Fotó | Önéletrajz)

Állatorvosi-díj: Dr. Michalik László (Fotó | Önéletrajz)

Életmű-díj: Dr. Horváth László (Fotó | Önéletrajz)